tiistai 31. toukokuuta 2011

SNY kootusti

Nyt kun olen jo itseni paljastanut, niin tässä kootusti kaikki mitä noihin paketteihin olen itse tehnyt.

1. paketti
Koska tähtäsin tämän paketin ystävänpäiväksi, niin virkkasin siihen pienen sydämen. Muutoin paketin teema oli musta-valkoinen.
Huovutin myös ihan Novitan hahtuvaisesta pannunalusen. Tämä on tehty asettamalla hahtuvaa muovitetulle froteelle ja pesemällä se 60 asteessa. Pyöräytin sen vielä toisenkin kerran, koska en ollut ensimmäiseen tyytyväinen.



Malli: jostakin joskus muistiin kirjattu
Lanka:jotain jämälankaa,
kului. 4g 
virkkuukoukku: 3.5 mm
Virkattu: 5.2.2011

Nämä silmukkamerkit ovat minun ja Pikkukässä yhteisesti tehdyt. Pikkukässä asetteli nuo hama-helmet. Minä sitten näpräilin nuo muilta osin.

2. paketti

Tähän pakettiin en tehnyt mitään itse. Teemana oli vaalean punainen - ruskea. Kahvi oli ruskeaa ja langat vaaleanpunaista.

3. paketti
Paketissa mentiin pääsiäisteemalla. Pikkukässä teki pakettiin pääsiäismuna-kortin ja minä muutaman pikkukorin oksiin ripustettavaksi ja vaikkapa namuilla täytettäväksi. Langat olivat keltaista ja vihreää.


4. paketti
Tämä oli taas pelkästään ostotuotteita. Lankana oli M&K Ecobabybomull-lankaa 100 g väriltään valkoista. Laitoin pakettiin myös Tilda-kangasta, koska ystäväni, Jo-hanna, Tildailee.

2 kommenttia:

  1. Kätevä toi pannunalusta, pitääkin laittaa toteutettaviin ideoihin.
    Tuossa alempana oleva revontuli on todella kaunis.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kaikista kivoista paketeista, joita lähetit! Anteeksi että kiitos HIEMAN kesti, en ole ollut juurikaan kotosalla. Aurinkoisia kesäpäiviä!

    VastaaPoista

Jätä toki sananen minulle.